1.Хэрэглэгч
та Google Workspace Business
аккаунтаараа өөрийн мэйлрүү
ороод баруун дээд буланд байх арааны зурган дээр дарж “Settings”
цэсийг сонгоно.
2.Гарч ирэх
талбараас “Accounts”
цэсийг
сонгон доод талд нь байх Add a POP3 mail account you own
дээр дарна.
3.Товчийг
дарангуут шар талбар бүхийн цонх гарч ирэх ба өөрийн татах мэйлийг оруулж өгнө.
4. “Next
Step”
товчин дээр дараад доорх
талбарыг бөглөж өгнө.Доод талд нь байх “Leave a copy of retrieved
message on the server”
–ийг сонгон
идэвхжүүлнэ.Ингэснээр мэйлийг цаад сервер дээр үлдээн хуулбарлан татах
боломжтой болно.
Хамгийн сүүлд нь Add
Account
хийх таны Google Workspace Business
аккаунт шууд таталт хийж эхлэх болно.